شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

نمایشگاه نقاشی "طلوع شمس " مجموعه آثار فاطمه شمس خو با حضور جمعی از هنرمندان دشتستانی در شهر برازجان گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، این نمایشگاه عصر روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان، در گالری هنری «شمس خو» واقع در خیابان فردوسی افتتاح شد.
این هنرمند برازجانی برای نخستین بار نمایشگاه انفرادی برگزار نموده است.
فاطمه شمس خو در این نمایشگاه هنری، آثار خود را در قالب تکنیک‌هایی همچون پاستیل گچی، مداد رنگ، آبرنگ، سیاه‌قلم، خودکار و رنگ‌روغن به معرض دید عموم گذاشته‌ است.
لازم به ذکر است این هنرمند خوش‌ذوق برازجانی دانش هنری خود را نزد اساتیدی همچون کوهکن، حسینی و وطن‌خواه فراگرفته و البته برخی تکنیک‌ها را نیز از روی خلاقیت خودآموخته است.
محمدرضا کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان که خود از اساتید هنرهای تجسمی است در آئین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار نمود: فاطمه شمس خو از هنرمندان خوب دیارمان است، هنرمندی کوچک نفس، خوش‌ذوق و باتجربه که در این نمایشگاه شاهد آثار زیبای وی با تکنیک‌های مختلف هنری هستیم.
وی اضافه کرد: هنرمندان باید در کنار خلق آثار ارزشمند خود، اخلاق هنرمندی را رعایت کنند تا مسیر پیشرفت را به‌درستی طی نمایند.
رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان با دعوت از هنردوستان و مسئولین علاقه‌مند به هنر جهت بازدید از این نمایشگاه بسیار ارزشمند و دیدنی، عنوان نمود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه خلق اثر با تکنیک‌های مختلف و موضوعاتی همچون پرتره و طبیعت است که خانم شمس خو توانسته است همه آن ها را قوی و زیبا به تصویر بکشد.

وی در پایان افزود: امیدوارم در آینده شاهد نمایشگاه‌های بیشتری از وی باشیم.
شایان‌ذکر است نمایشگاه تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گالری هنری «شمس» در خیابان فردوسی برازجان واقع در مجتمع آسمان روبروی خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) دایر است.

glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1glry shms bor 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group