شهردار برازجان در جلسه برنامه ریزی پیاده روی ولایت خبر داد؛

استقرار ۲۹۱ پاکبان‌ و ۸۰ دستگاه اتوبوس در مسیر پیاده روی بزرگ ولایت

  • کد خبر : 6692
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
استقرار ۲۹۱ پاکبان‌ و ۸۰ دستگاه اتوبوس در مسیر پیاده روی بزرگ ولایت
شهردار برازجان از استقرار ۲۹۱ پاکبان‌ برای نظافت حداکثری در طول مسیر پیاده روی و ۸۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس سازمان حمل و نقل شهرداری برای جابجایی زائرین خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مرتضی قدوسی روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی پیاده روی بزرگ ولایت با تاکید بر ارائه خدمات به زائرین در همه حوزه ها اظهار کرد: ۵ کمیته مختلف با عنوان کمیته موتوری، تعمیرات، تأسیسات، کمیته پسماند و خدمات شهری، کمیته انتظامات، کمیته فرهنگی و تبلیغات و کمیته ی مالی و پشتیبانی برای ارائه خدمات به زائرین تشکیل شده است.

وی گفت: کلیه تمهیدات عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی در این محور در نظر گرفته شده تا مسیر برای پیاده روی و برپایی موکب‌ها آماده شود.

قدوسی عنوان کرد: در طول مسیر پیاده روی، استقرار ۲۹۱ پاکبان‌ در مناطق مختلف برای نظافت حداکثری در طول مسیر پیاده روی معین و ۷۰ مخزن زباله در مسیر جانمایی شده است.

شهردار برازجان از استقرار ۲ ایستگاه بزرگ حمل و نقل شهرداری خبر در مسیر پیاده روی خبر داد و افزود: برای سهولت در عبور و مرور استقرار ۸۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس سازمان حمل و نقل شهرداری برای جابجایی زائرین در نظر گرفته شده است.

وی مستقر شدن ۷ ایستگاه آتشنشانی در طول مسیر پیاده روی خبر داد و گفت: ایستگاه فرهنگی و ایستگاه تقسیم آب به زوار از دیگر خدمات مجموعه شهرداری در پیاده روی ولایت است.

قدوسی ادامه داد: وظایف تک تک کمیته ها مشخص و تاکیدات لازم در خصوص ارائه خدمات در شأن زوار به رؤسای کمیته ها اعلام شده است.

گفتنی است، کمیته های حوزه های مختلف شهرداری برازجان برای ارائه خدمات به زائرین پیاده روی بزرگ ولایت با حضور شهردار، معاونین و مدیران مربوطه تشکیل شد.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=6692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.