افتتاح و بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رود فاریاب

  • کد خبر : 6638
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
افتتاح و بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رود فاریاب
در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رود فاریاب از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار دشتستان در حاشیه آئین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رود فاریاب اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسته خدمتی متنوعی برای ارائه خدمات به مردم به آن محول شده است و رسته‌های شغلی مختلفی مانند پزشکان و پیراپزشکان در حوزه سلامت مشغول به فعالیت می‌باشند.

احمد بنافی افزود: شهرستان دشتستان به لحاظ بالا بودن جمعیت آن، سهم بیشتری در حوزه سلامت داشته به‌طوری‌که در طی دولت سیزدهم، ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی احداث و یا در حال اجرا است که ۱۷ پروژه بااعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و ۱۵ پروژه نیز بااعتبار ۹ هزار میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشند.

بنافی تصریح کرد: از ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی در حال اجرا می‌توان به بیمارستان ۱۷ شهریور و توسعه اورژانس بزرگ‌سال بیمارستان گنجی اشاره نمود که شاخص‌ترین پروژه‌های ما در سطح شهرستان می‌باشند و امیدواریم با جدیتی که مسئولین استانی بخصوص استاندار، نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها دارند، شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن‌ها در آینده نزدیک باشیم.

وی همچنین بیان کرد: در هفته دولت امسال در حوزه سلامت، ۷ پروژه بااعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رود فاریاب در زمینی اهدایی خیرین سلامت به مساحت ۳۲۰ مترمربع و اعتبار 6۰ میلیارد ریال احداث و در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر خویشدوست افزود: روستای رود فاریاب از لحاظ جمعیتی بعد از شهر تنگ ارم، بیشترین جمعیت در بخش ارم را دارد و دارای ۵ خانه بهداشت و ۹ بهورز است که به بیش از سه هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=6638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.