مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر در نشست خبری مطرح کرد؛

بهره‌مندی ۸۷ هزار بوشهری از خدمات درمانی بیمه دی

  • کد خبر : 5301
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
بهره‌مندی ۸۷ هزار بوشهری از خدمات درمانی بیمه دی
مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر گفت: ۸۷ هزار بوشهری در زمینه درمان تکمیلی از بیمه دی خدمات دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار دیارجنوب، محمد پیش‌بین روز سه شنبه ۱۶ مرداد ماه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: یکی از رسالت های اصلی بیمه دی اطلاع رسانی است و خبرنگاران نیز در این راستا صدای رسای ما و بیمه شدگان برای آگاهی بخشی و رفع موانع هستند.

وی یکی از اهداف بیمه دی را ارائه بهترین خدمات عنوان کرد و گفت: شرکت بیمه دی همانند سایر بیمه ها، مجوز خود را از بیمه مرکزی اخذ کرده تا بتواند در زمینه بیمه های اموال و اشخاص فعالیت کند.

پیش‌بین، عمده قرارداد مگاپروژه ای بیمه دی در سطح کشور را قرارداد درمان تکمیلی خانواده های شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: این قرارداد با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون ۸۰۰ هزار بیمه شده در سطح کشور منعقد شده است.

پیش بین با اشاره به اقدامات بیمه دی در راستای خدمت رسانی به خانواده های شهدا بیان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر، ارزیابان بیمه دی افزایش یافت تا سندها در کمترین زمان و طی ۳ روز کاری ارزیابی و پرداختی ها انجام شود.

وی، انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر کشور را از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار بیمه دی دانست و تصریح کرد: طی تفاهم نامه ای که از سوی بیمه دی با مراکز درمانی استان بوشهر انجام گرفته مقرر شد که این مراکز، خدمات را تا سقف قرارداد بصورت رایگان به بیمه شدگان ارائه کنند و ماهیانه هزینه را از بیمه دریافت نمایند.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر، قراردادهای مهمِ این شرکت با ارگان های مختلف در سطح استان را برشمرد و عنوان کرد: بزرگترین قرارداد ما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت گرفت و پس از آن میتوان به وزارت نیرو، آب و فاضلاب، برق منطقه و توزیع برق و متانول کاوه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۸۷ هزار بیمه شده در استان بوشهر در زمینه درمان تکمیلی خدمات دریافت میکنند، افزود: از این تعداد بیمه شده، ۱۸ هزار نفر مربوط به خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.

مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر یادآور شد: علاوه بر موارد یاد شده، ادارات و شرکت های متعددی نیز خدمات بیمه دی را دریافت می کنند.

پیش‌بین با بیان اینکه بیمه دی در بوشهر ۲ شعبه اصلی دارد، افزود: ۲۶ نماینده و کارگزار در سطح استان با نام بیمه تجاری دی خدمات ارائه می کنند.

وی به دو اقدام ویژه ی بیمه دی در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: بحث پایش و پیشگیری برای خانواده های شهدا بیمه شده یکی از این اقدامات بود که به کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رقم خورد.

پیش بین در تشریح این اقدام بیان داشت: این بیمه شدگان بصورت دوره ای چکاپ شده و با انجام آزمایشات و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت آنها، زمینه پیشگیری را فراهم می سازیم.

وی به اقدامات غیر درمانی برای بیمه شدگان توسط شرکت بیمه دی استان اشاره کرد و گفت: بیمه نامه اقساطی خودرو که بصورت کسر از حقوق برای تمامی حقوق بگیران بنیاد شهید اعم از جانبازان و خانواده های معظم شهدا را فراهم ساختیم.

پیش‌بین با اشاره به ۲ طرح جدید در شرکت بیمه دی بیان کرد: یکی بیمه بدنه پیمایشی که بر اساس کیلومتر ماشین حق بیمه دریافت می شود و دیگری نیز خدمات درمان تکمیلی بیمه دی که زبانزد است.

وی دیگر اقدام ویژه بیمه دی را دیدار و گفتگو با خانواده های شهدا و ایثارگران در راستای رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: به صورت ماهانه با ۱۱ نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر به طور مستمر دیدار داریم تا از مشکلات آنها مطلع شده ومرتفع سازیم.

مدیر بیمه دی استان بوشهر افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون این اقدام در استان در حال انجام است و گوش شنوا برای مشکلات عدیده ی این بیمه شدگان هستیم.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=5301
  • نویسنده : ندا قاسمیان پور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.