جذب ۱۵۶۰ معلم درآموزش و پرورش استان بوشهر

  • کد خبر : 3331
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
جذب ۱۵۶۰ معلم درآموزش و پرورش استان بوشهر
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مجوز استخدام یک‌هزار و ۶۵۰ معلم در سال جاری صادر شده که با جذب این شمار بخش عمده‌ای از نیروهای مورد نیاز آموزش مدارس این استان برطرف می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال سه آزمون جذب معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شده است.

وی افزود: برای جذب ۴۰۷ معلم در مدارس استثنایی هشت هزار و ۳۴۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که ۷۶۶ نفر به مرحله بعدی راه یافته‌اند .

موحدی از جذب رشته دبیری برای مدارس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این بخش ۳۸۰ هنرآموز رشته دبیری استخدام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های مربی تربیت بدنی و سلامت امسال جذب ۳۶۴ نفر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از طریق دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از یک هزار و ۲۸۲ متقاضی ۵۰۰ نفر برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند.

موحدی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مدارس و رفع مشکلات در اولویت شورای آموزش و پرورش به ریاست استاندار قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری برای استقرار اداره آموزش و پرورش عشایر استان بوشهرگفت: اکنون آموزش و پرورش عشایر استان تحت پوشش فارس است و ۲ هزار دانش‌آموز عشایر استان بوشهر به ویژه در مناطق عشایری دشتستان، تنگستان، دیر، دشتی تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را از دیگر برنامه‌های امسال دانست و بیان کرد: خیرین در عرصه ساخت فضاهای آموزشی و امکانات آموزشی نقش مهم و اثرگذاری دارند.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=3331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.