«جشن جوانه‌ها» ویژه دانش آموزان پایه هفتم در شبانکاره برگزار شد

  • کد خبر : 7669
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
«جشن جوانه‌ها» ویژه دانش آموزان پایه هفتم در شبانکاره برگزار شد
«جشن جوانه‌ها» ویژه دانش آموزان پایه هفتم با حضور بخشدار شبانکاره، رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولین بخش در محل سالن اجتماعات دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارجنوب، بخشدار شبانکاره روز پنجشنبه در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: مقطع ابتدایی اولین دوره تحصیلی در آموزش و پرورش است که شما اصول پایه و اولیه رشد عقلی، عاطفی، اجتماعی، شهروندی و نیز جسمی و مهارت‌های لازم برای زندگی فردی و اجتماعی بهتر را فراگرفته و با موفقیت پشت سر گذاشته اید.

ابراهیم حسینی عنوان کرد: دانش آموزان در دوره متوسطه اول درحال اوج گیری هستند و اولیاء باید با درک حساسیت های تحصیلی و تربیتی این دوره، در کنار روند آموزشی و پرورشی فرزند خود در مدارس همواره با مدیران و معلمان در ارتباط باشند.

بخشدار شبانکاره با بیان اینکه آموزش و پرورش و مدارس در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: دستورات لازم برای پیشبرد پروژه مهر به شهرداری و دهیاری ها اعلام شده تا در کنار آموزش و پرورش و مدیران مدارس قرار گرفته تا شرایطی مطلوب را برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در مدرسه ایجاد کنیم.

حسینی با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه بیان داشت: در جوامعی که با تمام امکانات به آموزش و پرورش اهمیت می دهند به نتایجی مطلوب و برجسته در رشد و بالندگی رسیده اند؛ چرا که این دانش آموزان هستند که آینده جامعه و کشور را خواهند ساخت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در این مراسم با تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان و معلمان گفت: پایه هفتم به نوعی نیمه ی مسیر تحصیلی شما دانش آموزان در سنین مدرسه و دارای شرایط خاصی است.
کورش رستمی با اشاره به تاثیر نمرات درسی این دوره تحصیلی در انتخاب رشته تصریح کرد: دانش آموزان پس از این دوره با توجه به کیفیت درسی و استعداد های تحصیلی رشته خود را برای ادامه تحصیل در متوسطه دوم انتخاب می کنند و باید تلاش بیشتری در فراگیری درس داشته باشند.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=7669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.