درخواست هنرمند پیشکسوت از استاندار بوشهر برای توسعه اماکن فرهنگی

  • کد خبر : 7012
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
درخواست هنرمند پیشکسوت از استاندار بوشهر برای توسعه اماکن فرهنگی
ایرج صغیری هنرمند پیشکسوت استان بوشهر با تقدیر از استاندار بوشهر و توجه وی به فرهنگ و هنر خواستار توسعه و تجهیز فرهنگسراها و مجتمع‌های فرهنگی هنری در نقاط مختلف استان شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر پنجشنبه شب با حضور در بیمارستان سلمان فارسی، از استاد ایرج صغیری هنرمند پیشکسوت استان عیادت و در جریان آخرین وضعیت روند درمانی وی قرار گرفت.

محمدی‌زاده با رئیس بیمارستان و کادر درمان در ارتباط با نحوه درمان صغیری صحبت کرد و خواستار رسیدگی کامل به وی شد.

استاندار بوشهر در این دیدار با تجلیل از خدمات استاد صغیری، اظهار داشت: چندین دهه، مردم استان بوشهر از هنرنمایی استاد صغیری روی صحنه لذت برده‌اند و این هنرمند، افتخاری برای هنر و فرهنگ استان هستند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: استاد صغیری، الگوی خوبی برای هنرمندان جوان استان است و امیدوارم که جناب صغیری با بازیابی کامل سلامتی، در تربیت هنرمندان جوان استان و کشور، همچون گذشته، تاثیرگذار باشد.

استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه در یکسال اخیر، ۳ فرهنگسرا و مجتمع فرهنگی در استان تکمیل شده یا در آستانه تکمیل هستند، گفت: مجتمع فرهنگی بنک به بهره‌برداری رسیده و ساختمان مجتمع فرهنگی و فرهنگسرای دلوار و عسلویه نیز تکمیل و در آستانه تجهیز و بهره برداری هستند.

محمدی‌زاده بیان کرد: نگارخانه دیر و کنگان در سال جاری به بهره‌برداری رسیدند و چندین طرح فرهنگی و هنری نیز در شهرهای مختلف استان بوشهر در حال اجرا هستند که اعتبارات مورد نیاز آنها تخصیص می‌یابد‌.

ایرج صغیری هنرمند پیشکسوت استان بوشهر نیز با تقدیر از حضور استاندار و توجه وی به فرهنگ و هنر خواستار توسعه و تجهیز فرهنگسراها و مجتمع‌های فرهنگی هنری در نقاط مختلف استان شد.وی بر لزوم راه‌اندازی سالن پلاتو مجهز و استاندارد در شهرهای استان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=7012
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.