دمای هوای پنج شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید

  • کد خبر : 6602
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
دمای هوای پنج شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای در خورموج به ۴۶ درجه سانتیگراد و در شهرهای اهرم، برازجان، کنگان و دیلم به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز جمعه اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در برخی ساعات امروز، با وزش بادهای شدید شمالی بر روی دریا، سواحل و فراساحل استان متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود طی هفته آینده با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس، غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان طی این مدت خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی و در برخی ساعات با وزش باد خواهد بود.

وی گفت: همچنین فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی و جهت وزش باد در این مدت، شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود که بر روی دریا ممکن است تا ۵۰ کیلومتر در ساعت افزایش یابد.

مساعدی اظهار کرد: از امشب، جهت باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی تغییر کرده و سرعت آن هشت تا ۳۲ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج در آب‌های استان بوشهر امروز بین ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا، ارتفاع موج در سواحل ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: فردا مد اول ساعت ۰۵:۰۰، جزر اول ساعت ۱۳:۱۵، مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=6602
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.