بخشدار مرکزی دشتستان مطرح کرد؛

دهیاران زمینه مشاركت روستائیان در انتخابات را فراهم كنند

  • کد خبر : 1308
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
دهیاران زمینه مشاركت روستائیان در انتخابات را فراهم كنند
بخشدار مرکزی دشتستان برگزاری انتخابات را مهم‌ترین رویداد ملی عنوان کرد و گفت: همه دهیاران باید این رویداد را در اولویت کاری خود قرار داده و زمینه مشاركت روستائیان را فراهم كنند.

به گزارش دیارجنوب، هادی عدالت روز چهارشنبه در سومین جلسه انتخاباتی در بخشداری مرکزی دشتستان ضمن عرض تسلیت در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اظهار داشت: شهادت آیت الله رئیسی برای تمام کسانی که ایشان را می‌شناختند و کسانی که بعد از شهادت به ابعاد زندگی این شهید بزرگوار پی بردند بشدت سخت و جانسوز بود.
وی در خصوص اثرگذاری شهید رئیسی بیان کرد: امروز که عملکرد این دولت در عرصه‌های اشتغال، مسکن، ازدواج، عزتمند کردن ایران اسلامی و ایستادن در مقابل زورگویان و مستکبرین را بررسی می‌کنیم؛ می‌بینیم ایشان در مدت زمانی کوتاه اثرگذاری ای بسیار بزرگ و فراتر از منطقه‌ای داشت.
عدالت ادامه داد: شهید رئیسی با برنامه ریزی دقیق، ضمن بهم ریختن معادلات دشمنان، مسیر پیشرفت کشور را ریل گذاری کرد و در آخرین اقدام، جاودانه در دل‌های همه ما حک شد.
عدالت با اشاره به فضای به وجود آمده در کشور گفت: وظیفه همه شما دهیاران این است که با بیان عملکرد دولت و ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله شهید رئیسی در مناسبت‌های پیش رو، در راستای جهاد تبیین گام بردارید و فضای روستا را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده کنید.
بخشدار مرکزی دشتستان در خصوص مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز بیان کرد: برای سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) دولت را در برگزاری برنامه های عزاداری یاری کنید و از این فرصت هم برای تبیین دستاوردهای نظام بهره ببرید.
عدالت با تاکید به انضباط مالی و اداری دهیاران تصریح کرد: اسناد مالی، احکام و قراردادهای خود را منظم و آماده کنید جهت بازرسی‌هایی که در آینده از دهیاری ها انجام خواهد شد.
هادی عدالت در پایان خاطر نشان کرد: مهم‌ترین رویداد ملی ما انتخاباتی است که به زودی برگزار می‌شود و همه دهیاران این رویداد را در اولویت کاری خود قرار داده، فضای روستا را آماده و تجهیزات لازم را فراهم کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=1308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.