سمینار سالیانه بررسی عملکرد انجمن کونگ فو توآ کشور به میزبانی استان مازندران برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 1844
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
سمینار سالیانه بررسی عملکرد انجمن کونگ فو توآ کشور به میزبانی استان مازندران برگزار شد+تصاویر
از برترین های هر بخش با حضور رئیس فدراسیون و انجمن کونگ فو کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار دیارجنوب ، سمینار سالیانه بررسی عملکرد انجمن کونگ فو توآ کشور در سال 1402 با حضور عباس هاشمی منش رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، موسی یحیایی رئیس انجمن توآ کشور، رضا حیدری رئیس اسبق فدراسیون کونگ فو به میزبانی استان مازندران، شهرستان نوشهر در روز پنج شنبه بیست و چهارم خردادماه گردید.

گفتنی است در این مراسم ابتدا بهروز پور تقی مسئول توآ استان مازندران به عنوان میزبان به خاطر حضور تمامی مسئولین تشکر نمود و خوش آمد گفت.

همچنین پس از آن هاشمی منش رئیس فدراسیون کونگ فو ضمن تقدیر از میزبانی بسیار خوب استان مازندران، انجمن توآ را سبک مادر فدراسیون خواند و به تمامی توآ کاران اطمینان خاطر داد که تمام توانش را برای پیشبرد اهداف توآ خالصانه خواهد گذاشت.

در ادامه نیز موسی یحیایی رئیس انجمن توآ کشور ضمن خوش آمد به همه مدعوین خصوصا ریاست حال و اسبق فدراسیون کونگ گفت: بی شک امروز روز خوش یمن و فراموش نشدنی برای همه توآ کاران کشور خواهد بود.
وی همچنین ادامه داد: از تمامی مسئولین استان ها، کمیته ها در بخش آقایان و بانوان و دیگر بزرگواران برای حضور و زحماتشان در سال گذشته دارم و امیدواریم در سال جاری فعالیت های استان ها به مراتب بیشتر باشد و برای پیشبرد اهداف توآ از هیچ کوششی دریغ نکنند.
یحیایی همچنین به تمامی برترین های منتخب در بخش های مختلف تبریک گفت و برای زحماتشان صمیمانه تشکر نمود.

همچنین هاله زینب پیر قربانی نائب رئیس امور بانوان دفتر مرکزی نیز بعنوان نماینده بانوان صحبت نمود و گزارشی از عملکرد بانوان در سال گذشته ارائه داد.

در بخش پایانی صحبت های مسئولین نیز نوبت به رضا حیدری رئیس اسبق فدراسیون رسید که ایشان بخاطر حمایت کونگ فو کاران سراسر کشور در زمان تصدی مسئولیت وی صمیمانه تشکر نمود و از همگی خواست اتحاد و همدلی را برای پیشبرد اهداف توآ سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم مسیر جهانی شدنمان را سریعتر طی نماییم.

در پایان از برترین های سال 1402 در بخش های مختلف با لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

عکاس: میلاد الهیاری

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=1844
  • نویسنده : کورش امینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.