عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی شهرستان عسلویه در شهر جدید چاه مبارک آغاز شد

  • کد خبر : 6631
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی شهرستان عسلویه در شهر جدید چاه مبارک آغاز شد
همزمان با ششمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی شهرستان عسلویه با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولین در شهر جدید چاه مبارک آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، آیین کلنگ زنی فاز اول بیمارستان ۱۱۰تخت خوابی در شهر جدید چاه مبارک با حضور استاندار بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مجری شهر جدید چاه مبارک، جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، شهردار و شورای اسلامی و شهروندان برگزار شد.

استاندار بوشهر در این آیین ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ۱۱۴پروژه در شهرستان عسلویه بهره برداری و یاعملیات اجراییشان آغاز می شود.

احمد محمدی زاده گفت: تعریض جاده چاه مبارک و بیمارستان یکی از پروژه هاییست که تاکید شهید رئیسی بوده است و الحمدولله همه چیز دست به دست هم داد تا کار به سرعت پیش رود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در این آیین اظهار کرد: زمین پروژه توسط شرکت عمران شهر جدید عالیشهر به عنوان مجری شهر جدید چاه مبارک با مساحت ۶و هشت دهم هکتار تامین و با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و با طراحی سه طبقه علاوه بر ساختمان جنبی که۱۲هزار و۵۰۰متر مربع مساحت آن است، طراحی شده است.

جهانبخش تل اشکی در خصوص تجهیزات و امکانات این بیمارستان، افزود: این بیمارستان دارای ۱۱۰تخت خواهد بود و بخش درمانگاهی، داروخانه، تصویر برداری، آزمایشگاه، جراحی، بستری نوزادان و زایمان، اتاق عمل و بستری از بخش های این بیمارستان است.

تل اشکی در خصوص اعتبار این پروژه خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه این پروژه که در این مرحله صرفا اجرای اسکلت و سقف می باشد، ۱۶۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات مسؤولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و تملک سرمایه‌ای تأمین شده است.

مجری شهر جدید چاه مبارک اضافه کرد: این پروژه به عنوان دومین پروژه خدمات روبنایی این شهر جدید پس از احداث ورزشگاه چاه مبارک محسوب می شود، بیمارستان در کنار تکمیل خدمات روبنایی شهر جدید چاه مبارک بخش عمده ای از سرانه های خدماتی و درمانی شهروندان را تامین خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=6631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.