به گزارش دیارجنوب؛ جهانبخش تلاشکی ظهر امروز اظهارداشت: طبق قوانین بالا دستی ، ارائه هرگونه خدمات دستگاههای اجرایی منوط به احراز نشانی محل اقامت اشخاص بوده و ثبت اطلاعات املاک تحت تملک و تحت اقامت اشخاص حقیقی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور الزامی است.
وی افزود: دریافت کد پستی نه تنها برای تکمیل فرآیند انتقال مالکیت ضروری است، بلکه در اجرای قانون ساماندهی بازار مسکن و جلوگیری از ایجاد واحدهای خالی نیز نقش کلیدی دارد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اذعان داشت: در همین راستا، با توجه به اهمیت اجرای قانون ، اقدامات لازم جهت شناسایی واحدهای خالی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
این مقام مذکور اظهار کرد: بر اساس دستورات ابلاغی کلیه واحدهای تکمیل و تحویل دادهشده، همچنین واحدهای آماده تحویل (فاقد نواقص فنی و آماده بهرهبرداری) مشمول فرآیند فروش اقساطی و تحویل خواهند شد.
تل اشکی افزود: از متقاضیان درخواست میشود همکاریهای لازم را در این خصوص به عمل آورند و با مراجعه به مراجع مربوطه و انجام مراحل اداری، کد پستی واحد خود را دریافت کرده و اطلاعات مربوطه را تکمیل نمایند.
مهلت 15 روزه دریافت کد پستی متقاضیان مسکن مهر
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، با تأکید بر اهمیت دریافت کد پستی برای واحدهای مسکونی تکمیلشده گفت: تمامی متقاضیانی که واحدهای مسکونی مسکن مهر خود را تحویل گرفتهاند، حداکثر ظرف ۱۵ روز نسبت به دریافت کد پستی اقدام کنند.
لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=17050