نمایشگاه پاییزه در بوشهر گشایش یافت

  • کد خبر : 7331
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
نمایشگاه پاییزه در بوشهر گشایش یافت
نمایشگاه پاییزه با رویکرد عرضه مستقیم کالا از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه با ۱۵۰ غرفه تا ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

حسین نامور افزود: نمایشگاه پاییزه با هدف دسترسی آسان مردم با قیمت مناسب به کالاهای مورد نیاز خود بویژه برای تامین نیازمندی های سال تحصیلی جدید برپا شده است.

وی ادامه داد: با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار ۱۵ غرفه نمایشگاه به این افراد اختصاص داده شده تا بتوانند از این فرصت برای عرضه مستقیم تولیدات خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر برای سال جاری برپایی ۲۹ نمایشگاه تخصصی هدف گذاری کرده است که از این شمار تاکنون ۲ نمایشگاه آن گشایش یافته و مابقی آن در نیمه دوم امسال برپا می‌شوند.

نامور اضافه کرد: سال گذشته به طور تقریبی ۲۵۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های استان بوشهر بازدید کردند که پیش بینی شده این میزان بازدید با افزایش زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی انجام شده در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: نمایشگاه‌های خرما و صنایع وابسته، صنایع دریایی و دریانوردی و شیلات از جمله نمایشگاه‌های شاخص استان بوشهر هستند که برگزاری آنها در سال جاری با رویکرد بین المللی پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=7331
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.