در نشست خبری مدیران باشگاه پارس و آکادمی فوتبال پارسه برازجان مطرح شد؛

ورزش دشتستان از دست رفت اکادمی فوتبال را نابود نکنید!!عدم حمایت مسئولین از اکادمی فوتبال پارسه برازجان با ویترینی از افتخارات

  • کد خبر : 5415
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
ورزش دشتستان از دست رفت اکادمی فوتبال را نابود نکنید!!عدم حمایت مسئولین از اکادمی فوتبال پارسه برازجان با ویترینی از افتخارات
در نشست خبری مدیران باشگاه پارس و پارسه برازجان درخصوص عدم حمایت مسئولین از اکادمی فوتبال پارسه برازجان با ویترینی از افتخارات گفتگو شد.

به گزارش دیارجنوب، موسس آکادمی فوتبال پارسه برازجان در نشست با خبرنگاران بابیان اینکه ما باید زیرساخت‌های ورزشی را حفظ کنیم، اظهار داشت: اگر بستر فعالیت های ما از قبیل زمین ورزشی، ماشین آلات و هر گونه همکاری که به صورت زیرساختی، پیوسته و پایدار برای باشگاه‌ها فراهم شود، میتواند بزرگترین کمک به باشگاه‌ باشد.

مزدک گودرزیان با اشاره به اینکه بازیکن های تیم فوتبال باشگاه بطور مداوم به تیم ملی دعوت می شوند، افزود: ما امسال به عنوان مدعی قهرمانی در سه رده کشور حضور خواهیم داشت و تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان در لیگ کشور هستند.

وی تصریح کرد: مسئولین برای تداوم این جریان به باشگاه کمک کنند تا بتوانیم منابع پایدار داشته باشیم.
گودرزیان گفت: از روز اول خودمان را باور داشتیم و همین باعث شد تا در فینال مسابقات طی دو سال متوالی حضور یابیم که از جمله دستاوردهای بزرگ و باشگاه محسوب می شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۸۰۰ نفر در این باشگاه مشغول فعالیت هستند، افزود: باید با تکیه بر بخش خصوصی و ظرفیت‌های گسترده‌تر بتوانیم زمینه پیشرفت و بستر مناسب را فراهم سازیم.

موسس آکادمی فوتبال پارسه برازجان افزود: سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به آکادمی پارس توسط شورای شهر برازجان مصوب شد ولی تاکنون هیچ اعتباری تخصیص نیافته است.

گودرزیان تصریح کرد: تاکنون هیچگونه همکاری برای فضای ورزشی به صورت رایگان در اختیار ما قرار نگرفته و ماهیانه ۴۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش کرایه می‌دهیم.

وی بیان کرد: آکادمی پارسه هر کمکی را دریافت کند برای بچه‌های این شهر صرف خواهد کرد و مسئولین باید در این زمینه همکاری کنند.

گودرزیان عنوان کرد: با ساخت بنگاه های کوچک می‌توانیم سرمایه سازی کنیم.

موسس و مالک باشگاه فوتبال پارس در این نشست اظهار کرد: در فصل ۹۸ سهم دشتستان با وجود استعدادها و ظرفیت‌های فراوان در ورزش کشور ناچیز بود و همین عامل باعث شد که با احداث این باشگاه زمینه شکل گیری استعداد ورزشی جوانان را فراهم سازیم.

غلامرضا دلگرم افزود: در ابتدا برای ترمیم و تصفیه چمن باشگاه ۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردیم و توانستیم در تمامی مناطق این مجموعه زیرساخت‌های مهم را برای استعدادیابی جوانان در زمینه ورزش، پرورش دهیم.

وی ادامه داد: سال ۹۸ به عنوان آکادمی برتر در کشور شناخته شدیم و تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان ما با زحمت مربیان به مسابقات لیگ برتر کشور راه پیدا کردند.

دلگرم با بیان اینکه چندین نفر از نوجوانان ما به تیم‌های نونهالان و جوانان راه یافتند، افزود: قهرمانی و سعودی تیم نونهالان و نوجوانان به مسابقات لیگ برتر کشور از جمله دستاوردهای دیگر این باشگاه بود و علاوه بر ورزش، مباحث تحصیلی و اجتماعی آنها را در نظر گرفتیم.

وی از احداث مدرسه زندگی در برازجان برای اولین بار در سطح کشور خبر داد و گفت: این مدرسه مکان خوبی برای تحصیل دانش آموزان است و در این آکادمی هدف ما پرورش انسان کامل با حضور معلمان مجرب، مربیان ورزشی، روانشناس و متخصص تغذیه است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون از سوی پارس جنوبی هیچ حمایتی صورت نگرفته است.

“علی روزبه” مدیر مدرسه آموزشی پارسه برازجان در این نشست اظهار داشت: فعالیت این مدرسه از سال ۹۹ با ۳۵ دانش آموز آغاز شد و در این مدرسه زمینه آموزش از کلاس اول ابتدایی تا نهم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در انتخاب معلمین برای تدریس دانش آموزان حساس  هستیم، افزود: در سال دوم تحصیل نیز با استقبال خوب و افزایش ۳ برابری از دانش آموزان روبرو بودیم.

 

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=5415
  • نویسنده : ایمان خوشقدم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هشت سال استادیوم امام حسین بصورت رایگان در اختیار آقایون هست ، الان یک ماه هست که مزایده رو برنده شدن، سالی بالای دو میلیارد تومان از مدرسه فوتبال یک و نیم میلیارد تومان از مدارس غیر دولتی در آمد دارن. این اجاره حق دانش آموزان همین شهر هست بایت استادیومی که هشت سال درآمدش کامل می‌رفت به جیب آقایون.

    دیارجنوب: درج این نظر به معنای تایید یا رد آن نمی باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.