معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش دشتستان در نشست خبری مطرح کرد؛

پرداخت ۲۰ میلیارد ریال بدهی درمانگاه فرهنگیان برازجان/ آموزش و پرورش هیچگونه مسئولیتی برای تیم داری ندارد

  • کد خبر : 5968
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
پرداخت ۲۰ میلیارد ریال بدهی درمانگاه فرهنگیان برازجان/ آموزش و پرورش هیچگونه مسئولیتی برای تیم داری ندارد
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از پرداخت ۲۰ میلیارد ریال بدهی درمانگاه فرهنگیان برازجان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان هیچگونه مسئولیتی برای تیم داری ندارد.

به گزارش دیارجنوب، يداله شجاعي در نشست خبری روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه در تشریح اقدامات انجام گرفته در خصوص درمانگاه فرهنگیان برازجان اظهار داشت: با جلسات و پیگیری های فراوان شرایط اقتصادی این درمانگاه از حالت زیان ده خارج شد.
وی از پرداخت 20 میلیارد ریال بدهی این درمانگاه خبر داد و اضافه کرد: دو دستگاه یونولیت دندانپزشکی به ارزش 9 میلیارد ریال دستگاه سرمایشی، رایانه و 3 میلیارد ریال برای زیرساخت شبکه هزینه شد و بزودی خدمات آزمایشگاه به همشهریان ارائه خواهد شد.
وی در ادامه تاکید کرد: یکی از ویژگیهای خوب درمانگاه فرهنگیان نسبت به دیگر درمانگاه های شهر تعرفه دولتی آن است که بسیاری از مردم از این موضوع بی خبر هستند.
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش دشتستان در خصوص حواشی پیش آمده در نشست رسانه ای مدیر فوتبال پارسه برازجان گفت: این مجتمع در مساحتی حدود 40 هکتار در بلوار بسیج با امکاناتی از قبیل زمین ورزشی، کلاس درس ف استخر، سرویس بهداشتی، ماشین چمن زنی و سرمایشی برخوردار است.
وی با بیان اینکه این آکادمی فوتبال قراردادی در تاریخ 22/1/1397 منعقد کرد، ابراز داشت: با وجود این قرارداد ولی تا 10 ماه یعنی تاریخ 30/9/1400 این مجتمع بصورت رایگاه در اختیار این اکادمی بود و بعد به مدت سه سال قراردادی بسته شد که ماهیانه 15 میلیون و 170 هزارریال پرداخت شود.

وی تاکید کرد: از تاریخ 30/9/1400 تا چند ماه پیش بدون هیچ گونه قراردادی اجاره نداده اند و فعالیت می کنند.
بنابر گزارش خبرنگار دیارجنوب، این مسئول با اشاره به اینکه طی این سالها تمامی فضاها و امکانات در اختیارشان بوده است تصریح کرد: آموزش و پروش دشتستان هیچگونه مسئولیتی برای تیم داری ندارد ولی از سال 97 تا کنون حمایت شده اند و مجوز مدرسه غیر انتفاعی صادر شده است.
وی گفت: بعد از گذشت دو سال مجدد قراردادی با آنها بسته شد و متولی برای در اختیار قرادادن این ملک به بخش خصوصی برعهده آموزش و پرورش استان است.
شجاعی از ارسال نامه ای در تاریخ 2/11/1401 به کانون کارشناسان خبر داد و بیان داشت: با حضور کارشناسان این مجتمع در مزایده قرار گرفت ولی حاضر به شرکت در مزایده نشدند و به همه مسئولین مراجعه کردند که آموزش و پرورش در حق ما ظلم کرده است.
وی با اشاره به اینکه در تاریخ 20/4/1403 قرارداد جدیدی بسته شد، گفت: آموزش و پرورش از موفقیت های این مجموعه خوشحال میشود ولی به قیمت پایمال شدن حق بقیه دانش آموزان نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=5968
  • نویسنده : ایمان خوشقدم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.