پیام تقدیر اتحادیه صنف الکتریک، مخابرات و رایانه دشتستان از مدیرکل صمت استان، فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان

  • کد خبر : 6697
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
پیام تقدیر اتحادیه صنف الکتریک، مخابرات و رایانه دشتستان از مدیرکل صمت استان، فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان
اتحادیه صنف الکتریک، مخابرات و رایانه دشتستان در پیامی از مدیرکل صمت استان، فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بمنظور تشکیل این اتحادیه تخصصی و فنی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش دیارجنوب، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و عرض ادب

بدینوسیله از حسن توجه و عنایت فرماندار محترم جناب آقای دکتر بنافی،مدیرکل محترم صنعت معدن و تجارت استان بوشهر جناب آقای صفوی ( رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان ) و اعضاء محترم کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان خصوصا” ریاست محترم اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جناب آقای حاج علی کشتکار( رئیس کمیسیون نظارت ) به جهت تشکیل اتحادیه تخصصی و فنی الکتریک، مخابرات و رایانه تشکر و قدردانی می نمایم.

تشکیل اتحادیه تخصصی و فنی الکتریک، مخابرات و رایانه شهرستان دشتستان خواسته قانونی، بحق و شایسته متصدیان واحد های صنفی فعال در این رسته های شغلی در سطح شهرستان بود که با عنایت خداوند منان و حسن توجه مسئولین محترم ذی ربط محقق شد.

تشکیل این اتحادیه تخصصی و فنی باعث خواهد شد مدیریت و تصمیم گیری در خصوص امورات صنفی این رسته های شغلی توسط یک هیات مدیره از میان اعضاء رسته های شغلی مشابه و همگن که با دغدغه ها و مشکلات صنفی متصدیان این واحدهای صنفی در سطح شهرستان آشنایی بهتری دارند به نحوه احسن صورت گیرید.

این امر ( مدیریت واحد ) قطعا” می تواند در جهت ساماندهی، حل و فصل موضوعات و مشکلات صنفی اعضاء محترم تحت پوشش این اتحادیه بسیار موثر باشد و موجب تسریع و تحول در انجام امور صنفی مربوطه در این اتحادیه شود.

با احترام سید اسماعیل موسوی

به نمایندگی از اصناف و کسبه فعال در رسته های شغلی فنی و تخصصی الکتریک، مخابرات و رایانه شهرستان دشتستان

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=6697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.