مجوز سفر دوم لنج‌های استان بوشهر ابلاغ شد

  • کد خبر : 1279
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مجوز سفر دوم لنج‌های استان بوشهر ابلاغ شد
استاندار بوشهر از ابلاغ سفر دوم لنج‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت معیشت ساحل‌نشینان بوشهر، اظهار داشت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم بویژه ساحل‌نشینان بوشهر دارد و تمان توان خود را برای رضایت‌مندی مردم به کار گرفته است.
وی از ابلاغ سفر دوم سال ۱۴۰۲ لنج‌های استان خبر داد و تصریح کرد: با موافقت ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، سفر دوم سال ۱۴۰۲ لنجداران استان بوشهر ابلاغ شد.
محمدی‌زاده خاطرنشان کرد: آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهور شهید، تاکید خاصی بر حمایت از ملوانان و لنجداران استان بوشهر داشتند و چندین بار از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این قشر قرار گرفت.
وی اضافه کرد: لازم است از مجمع نمایندگان استان، آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر بخاطر پیگیری در تحقق این سفر تقدیر کنم.
محمدی‌زاده ابراز داشت: سردار رزمجو فرمانده سپاه استان، مهرانگیز رئیس کل دادگستری، فرمانداران و مدیرعامل تعاونی لنجداران استان و اعضای شورای تامین استان نیز پیگیری‌های موثری برای ابلاغ این سفر انجام دادند.
استاندار بوشهر گفت: معیشت و اقتصاد بسیاری از خانواده‌های استان بوشهر به واردات ته‌لنجی و تجارت دریایی مربوط است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

لینک کوتاه : https://deyarejonoub.ir/?p=1279
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.