شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

صنعت پخش استان بوشهر در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در کیش شرکت خواهد کرد.

به گزارش دیارجنوب، مدیر انجمن شرکتهای صنعت پخش استان بوشهر در این ارتباط اظهار کرد: این رویداد به همت انجمن ملی صنعت پخش ایران با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه ها و همایش بین المللی این منطقه برگزار خواهد شد.
"اکبر بیداری" با بیان اینکه ۱۱۰ شرکت از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور خواهند یافت، گفت: از استان بوشهر نیز به همت انجمن صنعت پخش استان، بیش از 10 شرکت استانی عضو انجمن صنعت پخش استان بوشهر در حوزه پخش و تولید محصولات غذایی، بهداشتی و ملزومات پزشکی را جهت نصب پنل های غرفه انجمن در کیش انتخاب کرده ایم.

bidari sanat b
بیداری اضافه کرد: ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران با تمرکز بر آخرین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش به مدت سه روز در جزیره کیش با حضور فعالان در این صنعت برگزار می شود.
وی ضمن قدردانی از دکتر کارگر رئیس انجمن ملی ایران و مهندس شیروانی دبیر کل این انجمن افزود: با مدیریت و برنامه ریزی انجمن ملی در ۱۷ نشست تخصصی همایش جانبی، موضوع هوشمند سازی در فرایند توزیع و پخش و تحول دیجیتال در صنعت پخش در عصر هوش مصنوعی جز برنامه های جانبی این رویداد بین المللی است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group