شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل سیاسی و انتخابات تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با توجه به ارزیابی روند اجرای انتخابات در شهرستان‌ها دشتستان در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد.

به گزارش دیارجنوب، سعید حیدری روز شنبه 30 دی‌ماه در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: دشتستان به‌عنوان دهمین شهرستان به‌منظور ارزیابی روند اجرایی انتخابات قرار گرفت.
وی اضافه کرد: دشتستان در سطح بالایی از آمادگی برای اجرای انتخابات قرار دارد و روند ثبت شعب انتخابات و عوامل اجرایی باکیفیت انجام‌شده است.
مدیرکل سیاسی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ابتکارات متعددی داشتیم ابراز داشت: همه این ابتکارات در جلسات شورای اداری و جلسات کارگروه مشترک استان با شهرستان دنبال می‌شود.
وی یک نمونه از این ابتکارات را ماده 81 هیات بررسی تبلیغات عنوان کرد و گفت: در این ماده مقررشده که یک فرصت برابری را برای کلیه داوطلبان با استفاده از امکاناتی که در دستگاه‌های اجرایی عرفا امکان استفاده در تبلیغات است را میسر کنیم.


وی بیان داشت: در هیئت نظارت باید از سوءاستفاده احتمالی از بیت‌المال و جانب‌داری مسئولین از فرد یا داوطلبین خاص و همچنین فعالیت برای آنان مراقبت کنیم.
حیدری ماده 11 قانون انتخابات را از دیگر نمونه‌های ابتکاری در این دوره از انتخابات عنوان کرد و تصریح کرد: این دوره از انتخابات که با حماسه باشکوه حضور مردم برگزار می‌شود طبق این قانون برای اولین بار از پنج مدرک هویتی برای اخذ رأی استفاده خواهیم کرد.
وی بابیان اینکه فقط شناسنامه عامل احراز هویت نیست گفت: برای تسهیل در فرایند رأی‌گیری و اهمیت مشارکت در انتخابات، با توجه به ماده فوق امکان اخذ رأی با پنج مدرک هویتی شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت، کارت ملی و گواهینامه میسر شده است.

 

خبرمرتبط:

 دهمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group