شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان از تصادف شدید دو خودرو در محور دالکی- کنارتخته خبر داد و گفت: این حادثه دو فوتی و ۷ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا شبانکاره فرد شامگاه سه شنبه ۳ بهمن ماه با علام این خبر به خبرنگار ما گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز مابین خودرو سمند و پژو پارس در محور دالکی- کنارتخته به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد.
وی در ادامه بیان کرد: مکانیسم شدید حادثه منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شد که متاسفانه یک نفر بعلت شدت جراحات در صحنه حادثه و یک نفر دیگر علی رغم تلاش های صورت گرفته در بیمارستان فوت شدند.

sanehe ranandegi
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بدلیل شدت ضربات وارده به خودروها، چندین مصدوم امکان خروج از خودرو را نداشتند که با تلاش های بی وقفه پرسنل هلال احمر عملیات رها سازی آنها صورت گرفت.
وی اضافه کرد: مصدومین حادثه توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ جاده ای قلعه سفید و کنارتخته و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی منتقل شدند.
شبانکاره فرد در پایان از مرکز پیام اورژانس بمنظور مدیریت مناسب صحنه حادثه و فراخوان آمبولانس های اعزامی و همچنین پرسنل اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید، کنارتخته و هلال احمر که در این عملیات سخت و نفس گیر تلاش وصف ناپذیری انجام دادند تقدیر و تشکر ویژه کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group