شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: داوطلبان حتماً برای تحقق مشارکت حداکثری پیشگام باشند اما در راستای قانون عمل کنند و از تخریب دیگر کاندیداها پرهیز شود.

به گزارش دیارجنوب ، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان بوشهر با حضور کلیه کاندیدهای تأیید شده با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر از برکات اسلام و آیینه‌ای است که خورشید اسلام در او درخشیده و به فرموده رهبر معظم انقلاب این دهه باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: وزارت کشور و ستاد انتخابات به موجب قانون، مجری انتخابات است و خوشبختانه به سبب هم‌افزایی میان اعضا تاکنون همه فرآیندها به خوبی و برابر زمانبندی پیش رفته است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر تعیین شعب اخذ رأی، لیست عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار، بخشدار هم در سامانه ثبت شده و مقرر گردیده اقلام انتخاباتی نیز تا هفته آینده تحویل گرفته شود که البته برخی از اقلام از جمله دستگاه‌های احراز هویت قبلاً دریافت شده و ظرف هفته جاری در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: حتی تست و بررسی پوشش آنتن دهی دستگاه‌ها به شیوه‌های مختلف انجام شده و همه احتمالات ضعف یا عدم پوشش آنتن دهی مورد بررسی قرار گرفته است.

پورات بیان کرد: تاکنون یک مرحله از رزمایش رأی گیری و انجام کلیه فرایندهای انتخاباتی روز اخذ رأی که به صورت سه مرحله‌ای خواهد بود در استان همزمان با سراسر کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام این برنامه‌ها جهت اعلام و بررسی آمادگی بالای ستاد انتخابات در جهت برگزاری انتخابات باشکوه در اسفند ماه است و تمام تدابیر لازم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر در راستای چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب در ستاد انتخابات و ستاد پیشگیری و هیأت بررسی تبلیغات صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: در موضوع رقابت دنبال این هستیم تا در چارچوب قانون امکان استفاده عادلانه از امکانات دولتی برای کلیه داوطلبان فراهم نمائیم.

وی گفت: صداوسیمای مرکز استان هم اقدامات ارزشمندی در راستای راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی در چهار حوزه انتخابیه انجام داده است.

پورات افزود: تمام نگاه ما این است که با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری کمک کنیم و به موازات قانون مستمر تحرکات داوطلبان را رصد و رفتارهای غیرقانونی را در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی و هیأت بررسی تبلیغات استان بررسی خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: داوطلبان حتماً برای تحقق مشارکت حداکثری پیشگام باشند اما در راستای قانون عمل کنند و از تخریب دیگر کاندیدا پرهیز شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group