شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار شهرستان دشتی گفت: قانون شفافیت مالی سقف هزینه‌های تبلیغات را در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

به گزارش دیارجنوب ، علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی بعد از ظهر امروز در جمع نامزدهای انتخابات حوزه دشتی و تنگستان، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، کشور ایران اسلامی در اسفندماه با آرامش و امنیت کامل شاهد برگزاری انتخابات دیگری است، به نوعی که در این دوره دشمن با رصد کامل برای عدم مشارکت مردم برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به شروع تبلیغات از سوم اسفندماه افزود: ۳۵ نامزد انتخاباتی در حوزه دشتی و تنگستان صلاحیت آنها تأیید شده است و برنامه‌های خود را به مردم ارائه می‌دهند.

بحرانی با بیان اينکه نامزدهای انتخاباتی قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند، بیان کرد: با توجه به فضای اقتصادی که در کشور حاکم است پرهیز از هزینه‌های اضافی و صرفه‌جویی در هزینه‌های انتخاباتی مورد توجه نامزدها قرار بگیرد.

بحرانی تصریح کرد: همه ما دل در گرو نظام داریم که می‌طلبد در جلب مشارکت مردم تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای این دوره از انتخابات با برنامه وارد شده و تلاش دارد انتخابات را بی‌اثر کند و به دنبال یاس و ناامیدی در سطح جامعه است.

بحرانی اضافه کرد: همه باید به سمتی برویم که جریان امید در دل مردم زنده نگه بداریم و نظام را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: ایجاد نشاط و امید در بین مردم محور سخنان نامزدها در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان باشد.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: نامزدهای انتخاباتی نقاط قوت خود را اعلام و کاری به نقاط ضعف دیگران نداشته باشید.

بحرانی افزود: نامزدها از تخریب همدیگر پرهیز و مسوول فضای مجازی و نماینده مالی ستاد خود را معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی تنها از طریق نرم افزارهای داخلی مجاز است.
بحرانی یادآور شد: قانون شفافیت مالی سقف هزینه‌ها را در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group