شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان از تصادف دو خودرو در محور دالکی- کنارتخته خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی ۴ مصدوم و یک فوتی به همراه داشت.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا شبانکاره فرد بعدازظهر دوشنبه ۱۴ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز حوالی ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح یک مورد تصادف مابین خودرو پراید و سوزوکی در محور دالکی- کنارتخته به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد.
وی با اشاره به مکانیسم شدید حادثه افزود: در این سانحه رانندگی ۴ نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر بعلت شدت جراحات در صحنه حادثه فوت شد.

tasadof d k 1
شبانکاره فرد خاطر نشان کرد: بدلیل شدت ضربات وارده به خودروها، امکان خروج چندین مصدوم وجود نداشت که با تلاش های بی وقفه پرسنل هلال احمر، عملیات رها سازی آنها انجام و مصدومین حادثه توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ جاده ای قلعه سفید و هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی منتقل شدند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان در پایان از مرکز پیام اورژانس برای مدیریت مناسب صحنه حادثه و فراخوان آمبولانس های اعزامی و همچنین پرسنل اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید و هلال احمر که در این عملیات سخت و نفس گیر تلاش وصف ناپذیری انجام دادند تقدیر و تشکر ویژه کرد.

tasadof d k 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group