يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر گفت: برخی افراد که شایستگی اجرای پروژه ورودی بوشهر را نداشته‌اند، موجب تضییع حق مردم بوشهر شدند.

به گزارش دیارجنوب ، حمید تماری قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر عصر امروز به همراه شهردار منطقه ۲ بوشهر در بازدید از بلوار امام علی (ع) و بلوار سپهبد قرنی با اشاره به برخی نازیبایی‌های که در این مسیر وجود دارد، اظهار داشت: در بلوارهای ورودی شهر یک سری نازیبایی‌ها در گوشه و کنار به چشم می‌خورد از جمله تپه‌های کوچک و درشت، زباله و علف‌های هرز و نخاله‌ها که زیبنده مردم شریف استان نیست.

tzkr ddstni bush 1

وی در این بازدید ضمن تذکر به شهرداری تاکید کرد، هرچه سریعتر اقدامات لازم در خصوص زیبایی ورودی شهر انجام گیرد.تماری همچنین در راستای حقوق عامه و به جهت تضییع حقوق مردم با توجه به تاخیر چند ساله در اتمام پروژه‌های بلوار امام علی (ع)، از این پروژه‌ها بازدید و دستگاه‌هایی که این پروژه‌ها تحت نظارت آنان است، مشخص و تذکرات لازم در خصوص تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها داد.

tzkr ddstni bush 1

وی در این بازدید تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد که شایستگی اجرای پروژه در این بلوار را نداشته‌اند و تمکن مالی آنان نیز در ابتدا بررسی نشده به هر نحو مجوزی دریافت و زمین آن را نیز اخذ و در برخی پروژه‌ها تسهیلات آن را نیز دریافت نموده اما پروژه به پایان نرسانده و موجب تضییع حق مردم بوشهر شدند.

tzkr ddstni bush 1

تماری تاکید کرد: در صورتی که این پروژه‌ها سریع‌تر تعیین تکلیف نشوند، برای مدیران مربوطه دستگاه‌های ناظر بر این پروژه‌ها به جهت ترک فعل، پیگرد قانونی بعمل می‌آید.گفتنی است، دستگاه‌هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و میراث فرهنگی و گردشگری در این بلوار دارای پروژه هستند./فارس

tzkr ddstni bush 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group