شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مراسم معارفه علی زبردستان به عنوان شهردار سعدآباد با حضور مسوولان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، معاون عمرانی فرماندار دشتستان عصر پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: بخشدار سعدآباد با روحیه و رویه جهادی و مردمی توانسته توفیقات خوبی را در این بخش رقم بزند.
موسی رادمنش بیان کرد: امین‌نژاد از محدود بخشدارانی است که توانسته با استفاده از سیاست‌های دولت سیزدهم جلب رضایت عمومی را به دور از حاشیه و همراهی با امام جمعه شهرهای سعدآباد، وحدتیه و دیگر آحاد مردم زمینه خدمت به مردم را شتاب ببخشد.

sh sadabad d
وی ضمن تقدیر از خدمات سرپرست سابق شهرداری سعدآباد با توصیه به شهردار جدید از وی خواست که مانند گذشته در خدمت به مردم، شفافیت و قاطعیت توأم با تعامل عقب ماندگی‌های بیش از یک ساله شهرداری سعدآباد را حداکثر به مدت شش ماه به صورت نسبی و چشمگیر در حوزه مبلمان شهری جبران و زمینه تعالی شهری و سر و سامان دادن به حوزه داخلی و بسترهای شهری عملیاتی کند.
در این نشست ضمن تقدیر از خدمات صدیقه یزدانی سرپرست سابق شهرداری سعدآباد، حکم انتصاب علی زبر دستان که به پیشنهاد فرماندار دشتستان و به امضای احمد محمدی زاده استاندار بوشهر به سمت شهردار جدید سعدآباد رسیده بود قرائت و وی به طور رسمی پس از گذشت ۱۰ ماه از سرپرستی شهرداری صدیقه یزدانی و در نبود شورای شهر به لحاظ انحلال در سال ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group