شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت‌نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند نسبت به ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.
وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام‌نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

taxi barghi
به‌گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
بنابر این گزارش، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به‌نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به‌نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت‌نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند./ تسنیم
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group